Drag me to hell

Igår var verkligen en fulladdad dag. Det började med att jag var å simmade på morgonen. Ute såklart, jätteskönt trotts duggregnet!
Sen möte jag upp Lollo för en dag på stan, i gick i lite affärer, lunchade på CoffeLounge och fikade på nya Waynes.

Sen på kvällen åkte jag och Elias till Valbo och Ikea. Jag köpte en blomma och lakan och örngott.

Efter det blev det bio. Drag me to hell. Jag skrattade mer än vad jag blev skrämd. Jättebra rysare i äkta Sam Rami stil :)
Och jag gillade slutet massor :)

Och jag gillar verkligen hon som spelade huvudrollen, Alison Lohman, hon har juh även huvudrollen i Vit Orleander en av mina absoluta favorit filmer.
 
Mer än så tänker jag inte avslöja!



Kommentarer
Postat av: Louise

det var verkligen en trevlig dag igår. Nu lär vi snart planera in förfesten vi pratade om ;)

2009-07-29 @ 12:29:22
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du har lyckats med din basilika ser jag...min kom upp och dog efter någon dag, har inte riktigt några gröna fingrar jag =)

2009-07-29 @ 22:04:20
URL: http://mamagia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0