Fulbrallorna!

Planen med Köpis-besöket var oxå att spana in rean. Men jag hittade inte så mycket kul. Jag vet inte om det blivit sämre eller att man blivit mer kräsen sen man börjat handla online.
Jag ska inte gnälla. För jag hittade ialla fall ett par helt under bara jeans på Vero Moda. Daniel hatade dem verkligen, han tyckte de va gräsliga. Men när jag sa att de kostade 75 kr fick jag köpa dem ändå. Du kan ju ha dem på maskerad, sa han.
Jag ska ha dem varje dag så att du skäms, sa jag.

Snygga eller hur :) Perfekta vårbrallor, om man hasar upp dem lite på vaden. Skönt häng på dem. Jättesköna!

Jag fyndade oxå en snygg hood för lika summa, som Daniel otroligt nog godkände :P


Jag har nästan bara mörka tröjor, så den här kändes inte som nåt onödigt köp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0