presenter från syster

Syster var hemma i helgen. Så i stortsätt hela helgen spenderades med henne,
Hon hade med sig tidiga födelsedagspresenter åt mig :)

Två underbara filmaffischer, från Musem of Modern Art i New York tror jag.
Jag tror Carin kommer bli lite avis på Dolce Vita-planchen :P

Jag fick även en film :)
Den här.

Jag har inte hunnit sett den än, men jaghar hört mycket bra om den :)


Jag fick en underbar tvål oxå. Den doftar helt fantastiskt, precis lagom och den fyller mitt lilla badrum med sin doft.
Den löddrar precis lagom av en tjock lent skum :)
Och huden mår toppen av den :)


Fick även ett nytt nagellack OPI för Sephora. Jättefin färg som åkte på tårna på en gång :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Va fina grejjer :)

2009-02-03 @ 11:26:11
Postat av: carola

The nootebook, helt underbar, your going to love it!!!

2009-02-03 @ 19:21:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0