Inför födelsedagen

Jag tror jag ska göra som Caroline Kittlä och lägga upp vad jag önskar mig här på bloggen.
Jag önskar mig:
 
*Vinglas(inte för stora, gärna roliga typ loppis eller indiska)

*Källsorteringssätt ( så jag kan sortera papper, glas och kompost)

*Sexiga trosor (just nu har jag mest bomull, jag gillar hipstersmodellen)

* Grejor från The Body Shop (Cocos är min doft)

* Oljelampa ( en sån man kan ha ett värmeljus under, så luktar det gott här hemma)

* Grejor med rosor på....jag älskar rosor (typ te muggar, kökshandukar, kakburkar, loppisplåtburkar, ljus)

*Badlakan i turkosblått som matchar mitt badrum.

*Skejtskydd (typ hjälm, knäskydd osv, jag ska juh börja skejta i vår)

* Vikter att sätta på armar å ben när jag simmar (vattentåliga alltså)

* Vattenflaska (till träningen)

Ja för tillfället kommer jag inte på så mycket mer,,,,men alltid nåt :)

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe, ja men det var en bra önskelista :)

2009-02-05 @ 11:50:06
Postat av: Louise

meeen ååååååsaaa varför ska du ha sexiga trosor? heheeeeeee

2009-02-05 @ 16:18:15
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Sofia

Bra önskelista! Perfa med listor när man ska köpa presenter! Kram kram

2009-02-05 @ 23:13:18
URL: http://mamagia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0