Drunknar

Den här dagen har jag ägnat åt att rensa här hemma. Jävlar va grejor det är. Åsså kommer jag på mig själv att tänka så här: Om jag köper en till byrå så löser det sig nog. Men det är inte lösningen på problemet. Problemet är ju att man har för myckt grejor. Man hinner ju knappt använda allt. Nu ska jag ha shoppingstop! I typ ett år. Jag har att man ju allt jag behöver! Gud va bortskämd man är i det här landet på nåt sätt. Tror att man ska bli lyckligare bara man har den rätta tröjan; men det är bara att inse, den rätta tröjan finns inte! Man blir aldrig nöjd!

Så nu ska jag prova på att inte shoppa på ett tag, jag ska spara mina pengar istället!

Är less på att drunkna i grejor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0