Om en mycket speciell julklapp

Jag måste varit extra snäll det här året för jag fick de bästa juklapparna någonsin!

En hel del pengar (vilket är toppen nu när vi ska flytta).

Sen fick jag ett jättebra Dior sminkset av syrran.

Och en Sodastreamer av mamma och pappa. Vilket var super eftersom jag typ blivit beroende av Loka, nu kan jag göra mitt eget bubbelvatten :)

Även om alla Julklappar var fina så var den jag fick av Jens något alldeles extra!
En klocka!

Den är designad av en åländsk konstnär och one of akind!

Det fantastiska med det hela är att jag verkligen har letat efter en väggklocka till den nya lägenheten. Men inte hittat nån som känts bra. Åsså får jag den här av Jens å den är bara på pricken vad jag vill ha :) utan att jag ens önskat mig den :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Åhh cool klocka, den var verkligen en "åsa klocka" =D

Längtar också tills du flyttar, ser framemot en massa inredningsbilder då ;)

2009-12-28 @ 11:07:13
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh vad roligt att få sådana där julklappar som man vet att man vill ha, men inte riktigt kan sätta fingret på! Kommer att bli supersnygg i nya lägenheten =)

2009-12-29 @ 21:55:25
URL: http://mamagia.blogg.se/
Postat av: Anna

Wowwww! Verkligen mitt i prick av Jens. Jättefin!!!

2010-01-02 @ 21:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0