Toppen dag!

Idag har jag verkligen haft en toppen dag.
Den började med att mamma och jag åkte ut till Valbo och Köpis.
Där strosade vi i lite affärer, mamma köpte en jättesnygg skjorta på JC. Jag köpte lite underkläder och en bolero på Lindex. Sen köpte mamma en fin kjol åt mig på Sisters. Vi käkade lunch på Delin, vad den nu heter. Gott som alltid, jag åt varmröktlax med potatisgratäng och mamma åt delirullar!

Min snygga mamma!!!

Sen åkte vi vidare till Owe Jansson där vi oxå handlade några smågrejor. Mamma köpte svarta underlakan till mig :) Vilket gjorde mig mycket glad eftersom jag letat efter sådana ett tag :)

När vi kom hem njöt vi av det fina vädret och passade på att ta ett dopp i ån.....underbart!

När pappa kom hem från jobbet blev det middagsdag med grillning.

Gott värre!

Verkligen en toppen dag!


Kommentarer
Postat av: Louise

åh vilken toppen dag.. snygg bikini också.

Den där laxen är ju såå god.. dessutom grillat på det, vilken lyx =D

2009-08-06 @ 15:51:25
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilket superdag ni har haft - mor och dotter! Man borde verkligen ha fler sådana dagar =)

2009-08-09 @ 21:05:59
URL: http://mamagia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0