Gårdagen

Gårdagen spenderades på jobbet med Tessan i Kallskänken. Vi popade 80-tal på högsta volym. Aldrig en tråkigt stund med den kvinnan, hon får mig alltid på mitt bästa humör.

Sen bar det av till huset där jag bodde innan jag flyttade till hippiehemmet. Mamma bjöd på påskmiddag,, hur många gånger jag än lagar kyckling kan jag aldrig få den lika bra som hennes.
Mormor å morfar var oxå där. Tycker om dem mycket mycket.

Sen åkte jag hem, duscha som sej bör.

Gick hem till Elias där det spelades guitar hero och flashades nyförvärvad tatto.



Efter det drogs det vidare till Linda och Danne. Där var massa trevliga och mindre trevliga människor. Men jag undvek de dåliga och hängde med de snälla :)



Sen åkte vi vidare till Heartbreak, och det var ju överskatta som vanligt....hahahhaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0