Uppsala

I lördags for jag å Daniel till Uppsala för en trevlig liten fest hos Ida och Viktor. Som visade sig inte bli så liten. Sjukt kul hade vi iaf.
Jag kan sammanfatta helgen så här:

Saker jag gjorde i Uppsala:

Spöade John i Virtual Fighter.
Drack fin kaffe som Jens gjort i dyrkaffebryggaren.
Såg en iggelkott klockan 4 på natten mitt på st Johannesgatan.
Åt världens godaste fylleburgaren på Mr Sandwich.
Fick reda på en roliga sak om en människa från förr.
Retade gallfeber på P genom att visa mig på BJ(hahaha).
Insåg att cocosbacardi inte var nån höjdare(trots att jag älskar cocos)
Insåg att Dooleys är en höjdare till Jens finkaffe.
Sov på en madrass på golvet på Rackarberget( och sov fantastiskt skönt)
Åt Stinas fantastiska äppelpaj.
Träffade nya härliga människor.
Köpte groggvirke på hemköp.
Sprang in i lill-Mia.
Passade på att låna syrrans underbara ansiktsprodukter dan efter.

Japp det var en kortsammanfattning det :)



Kommentarer
Postat av: Louise

Verkar ha haft skoj =)

2008-09-08 @ 22:21:40
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Ida

Hejis!



Vad kul att ni kom i lördags och att vi fick röja våra lurviga, fina bilder på vimmel också!



Puss och kram!

2008-09-09 @ 13:55:35
Postat av: emma

vad kul det lâter!

2008-09-10 @ 00:04:31
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0