Somna

Igår sommade jag med alla kläderna på, typ utom en strumpa. Och när Daniel frågade mig om jag skulle sova med alla kläderna på, så svarde jag, ja det är så kallt. Inte att man byter till pyjamasen då?
Jag har så många konstiga saker för mig när jag är sjuk å hängig, Sova med kläderna på.
Mina luftvägar krånglande igår igen när jag skulle somna. Pep och det var svårt att få ner luft. Jag började hosta å hosta. Och för första gången kom det upp nåt. Genomskinligt geléaktigt klistrigt slem.  Konstigt? Jag har ju inte haft nån feber å så. Bara svårt att andas, å nu slem. Konstigt!
Ja just det ni kanske tycker jag är äcklig som skriver om slem å andra åkommor. Men det struntar jag i, för jag skämms inte.   
Alla är väl sjuka ibland liksom.
Ja förutom ubermannen, min pappa. Som typ haft 3 sjukdar i hela sitt yrkesliv. Han är som stålmannen typ.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Carro

Stackars dig. Jag är också sjuk.. har ätit choklad och glass för att bli frisk :)

2008-09-17 @ 12:00:34
Postat av: Sofia

Hoppas du kryar på dig!! och du behöver inte oroa dig - slemprat är lugnt för min del =)

2008-09-17 @ 12:08:10
Postat av: Louise

usch kanske borde gå o kolla upp så du inte har fått förkylningsastma eller nån lunginflammation :(

2008-09-17 @ 16:12:16
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack för kommentaren! =)

men man får göra noll vettiga saker om man inte är pigg.... det är ju faktiskt helt okej! =)

2008-09-17 @ 19:33:33
URL: http://matrulsans.blogg.se/
Postat av: emma

vad häftigt att ha stâlmannen till pappa =) krya pâ dig!!

2008-09-17 @ 22:43:49
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0