Sköna Söndag

Igår var jag och Daniel lediga samtidigt. Det är en otrolig lyx mina vänner. Så skönt!
Vi sov ut och låg å drog oss i sängen till 10. Sen gick vi upp och duschade och Daniel tvättade mitt hår. Älskar när han tvättar mitt hår!
Sen åkte vi till kvantum och handlade god frukost. Färska baugetter och massa olika pålägg. Grapefruktjuicie...mums!
Vi sprang även in till dollars store och kollade på grejor till Daniels 26-års fest.
Sen for vi en sväng till ÖB i samma syfte oxå.

Efter den goda frukosten så vilade jag en stund medans Daniel fixade lite med datorn.

Sen tog vi fram tyg och symaskin och började klä om hans soffa. Jag vet inte riktigt hur vi planerade när vi köpte tyget, för det räckte inte riktigt. Så jag får åka en sväng till Ikea i veckan och köpa lite mer :) Men det vi kunde göra med soffan var sittdynan och två kuddar(tre kuddar kvar alltså) och det blev jättebra :)

Sen på kvällen kollade vi på film. En dålig japanskrysare.

Idag ska jag jobba hela dan. Det känns helt okej.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Louise

god frulle ni verkar ha käkat, söndagslyx.

Måste lägga upp bilder på soffan före o efter så vi får se :D

2008-09-29 @ 09:16:44
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag visste inte att han fyllde år ^^ trodde det bara var fest ändå. men det är ju bra att man vet nu

2008-09-29 @ 11:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0