Så jävla förbannad!!!

Idag damp det ner en räkning på in hallmatta. När jag öppnar den ser jag att det är från min förra internet leverantör som jag sa upp för ca ett halvår sen. Konstigt tänker jag å ringer dit. Förklarar mitt ärende. Mannen i telefonen ber om mitt kundnummer. Sen säger han att det inte finns nån notering om nån uppsägning på mig. Men jag har ju ringt å sagt upp det säger jag. Ja men då fixar jag det nu säger han. Så där då är det uppsagt, säger han. Sen lägger vi på.
Åh varför är jag så mesig för. Varför kan jag inte stå upp för min grej å bli arg, Han bad liksom inte ens om ursäkt. Liksom inget, oj det måste blivit ett fel ingenting. Fy fan.
Jag har haft problem med dem förut, en gång när mitt internet inte funka va de inte alls speciellt hjälpsamma. Till och med datakillen på pappas jobb har haft problem med dem. Det är konstigt, är man ett litet lokalt företag borde man vara mer rädd om sina kunder.
Nu sitter jag iaf har här med en räkning på 735 kr, helt underbart jag som redan har så gott om pengar(obeservera ironin) Och det ärinte ens jag som gjort nå fel. Okej om jag hade glömt att säga upp det. Då skulle det ju va mitt eget fel. Men nu är de dem som är dumma i huvudet. Åhh jag blir så sjukt arg, jag måste få skriva av mig.
Jag ringde pappa iaf. Å han sa att jag ska gå till konsumetrådgivningen, så det tänker jag göra. Förmodligen kan de inte göra nåt åt räkningen, jag blir nog tvungen att betala. Men de kanske åtminstånde kan varna andra för det här företaget, avrtlista dem på något sätt.
Det hoppas jag.



Kommentarer
Postat av: Carro

Kul att det gick bra hos föräldrarna :)

Förstår att du är förbannad på företaget.. du borde skriva vilka det är, och en tistel i tidningen, plus eller nåt. Det var ju inte så lite pengar heller.. sådär gör dom bara för att få in mer pengar typ :S

2008-09-16 @ 16:17:14
Postat av: emma

ja gâ till konsumentrâdgivningen! Samma sak hände mig när jag skulle säga upp mitt telia-bredband, ringde i god tid och de sa att det inte var nàgon uppsägningstid, att jag skulle höra av mig igen strax innan jag vill avsluta det. Och dâ var det plötsligt 3 mân uppsägningstid...

2008-09-17 @ 22:46:10
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0