Läskigt!

Nu när man håller på å städar så här, så känner man gud va kommer alla grejor ifrån? Fan va mycket prylar å skit man har. Man använder säkert bara en bråkdel. Liksom en påminnelse om konsumtionssamhället. Det är läskigt. Man känner att man typ aldrig vill shoppa mer. Men likförbannat så tycker man att man inte har tillräckligt många tröjor, tragiskt!
Man kanske ska försöka sig på ett shoppingstop. Jag har faktiskt ransakat mig själv det senaste halvåret å shoppa mycket mindre. Men ändå. Usch man blir rädd för sig själv.

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe själv köper jag inte så mkt såna prylar, pengarna går mest till mat och "nöjen" för mig.. nöjen lika med sprit

2008-09-24 @ 10:03:53
Postat av: Anonym

Mm köpstopp är nog bra ibland. Jag har ett just nu eftersom jag inte har nâgon inkomst. Köper bara mat. Och det är rätt skönt, saknar inget faktiskt, har liksom tappat shoppinglusten.

2008-09-24 @ 16:36:37
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com
Postat av: Mertzi

Men skojaru!

Vänta tills det är dags att flytta!

Nu ska ja flytta ur andra lägenheten på en månad imorn.

Skitkul.

Så jävla mycket bajs som man inte vet var man ska göra av!

2008-09-25 @ 17:00:15
URL: http://mertzipe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0