Hårfärgning, byråbygge och lite film

Igår hann jag med en heldel, känns skönt. Effektiva dagar är bra dagar.
Jag jobbade. Sen lagade jag grönsaksoppa. Daniel kom förbi och käkade med mig. Sen städa jag lite och Daniel började bygga byrån. Jag blev uttråkad på städningen efter ett tag och hjälpte honom med byrån istället.
Är det en sak jag inte kan så är det bygga Ikea-möbler. Jag blir helt galen på bruksanvisningarna, fattar ingeting å sliter mitt hår. När jag skulle bygga ihop min tvättkorg tog det typ 4 försök och en halvdag. Men otroligt nog gick det riktig bra igår :) Vet inte vad som hänt, helt plöstligt kan jag bygga Ikea-möbler...Wow!!!

Efter byråbygge åkte vi hem till Daniel. Jag släpade med min symaskin eftersom jag ska sy nya sofföverdrag åt honom. Ska bli spännade å se hur det blir.
Jag färgade Daniels hår oxå. Mörkbrunt.
Sen kollade vi på film. Blades of Glory. Vi ramlade över den av en slump när vi satt å zappade och fastnade på en gång.
Den var riktigt underhållande. Både jag Å Daniel gillar Will Ferell.


Kom fram till att den blonda killen i blått har precis lika tänder som mitt ex, läskigt.

Nu har jag precis ätit frukost. Chaité och mackor.

Mackorna blev över sen igår, vi åt dem till soppan. Men de var inte alls lika goda dan efter.
Jag är nog en gröt-tjej när det gäller frukost. Eller så hade jag bara dålig morgonaptit.

Idag blir det jobba hela dan 9.30-19.
Jag blev så glad igår när de frågade om jag ville jobba 9.30-15, perffekt tänkte jag! Då har ja halva eftermiddagen ledig.
Men sen ringde Danne E å frågade om jag kunde jobba till 19 istället och det kunde jag inte säga nej till. pengar är ju aldrig fel. Så vill man ju inte säga nej heller.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas du har en bra dag på jobbet :)

2008-09-26 @ 11:26:11
Postat av: Louise

Hej Åsa.

Jag håller med dig där med bruksanvisningarna. Jag kan mkt, men när dte gäller att förstå såna så fattar jag NADA :P

2008-09-26 @ 15:06:35
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0