Ta livet av sotarn?

Inatt sov jag hos min kära särbo Daniel. Jag visste att sotarn skulle komma hit på morgonen och greja. Men jag tänkte att eftersom Daniel börjar jobba 8 så vaknar jag väl när han går upp, för det gör jag alltid typ.
Men nej, för en gång skull sov jag som en stock(jätteskönt)
Så mitt i min djupa sömn hör jag hur det plingar på dörren, det är nog bara i drömmen tänker jag å sover vidare.
Men sen är det nån som börjar typ borra på härja. Så då drar jag på mig Daniels Hefmorgonrock och går upp.
Jag går ut i hallen, där det står en ung sotare(förmodligen lärlling eller nå) Han håller på att få en hjärtattack när han vänder sig om och ser mig. De trodde ju att ingen var hemma eftersom de ringde på.

Ja så summan av kardemumman är att jag nästan skrämde ihjäl en liten sotare idag!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

haha var han snygg?

2008-10-27 @ 12:24:12
Postat av: Linn

Åsa! Jag hittade hit och snokar runt lite. Så jag tänkte att du skulle få veta det! :) Kul att läsa. Hoppas du har det prima! Kram Linn Ö

2008-10-27 @ 12:57:58
URL: http://linnhelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0