Så bra

Jag å Daniel har fått en ny favvo. Tv-serien Carnivale.

Har blivit lite som ett beroende. Vi försöker dock att inte kolla på för många avsnitt åt gången, man kan ju inte bara sitta framför tvn. Igår blev nog ett rekord då kollade vi på fyra avsnitt tror jag, men annars brukar vi hålla oss till ett eller två.
Det jag verkligen gillar med den här serien,( ja förutom den fantastiska handligen, de utmärkta skådisarna och de snygga sceneriet, ) är att det bara gjordes två säsonger. Jag hatar när de förstör serier genom att göra dem evighetslånga. Vem orkar liksom se på två brorsor som rymmer från ett fångelse i fyra säsonger, även om idén var hyfsad från början.
Nä Carnivale rekommenderar jag verkligen!!!

Kommentarer
Postat av: mika

men! det var planerat för 6 säsonger. i tre olika eror. en nutida och en framtida variant skulle oxå komma.. om jag förstått det rätt. men amerikanarna hade inte så god smak att de behagade kolla så serien lades ned efter två säsonger pga för låga tittarsiffror... synd tycker jag...

2008-10-15 @ 12:58:59
Postat av: Carro

Hade inte hört talas om den.. en serie som är bra vill man ju ändå inte att den ska ta slut, fast det blir ju mkt tjafs och så istället så det är väl lika bra att dom tar slut

2008-10-15 @ 14:42:19
Postat av: Åsa

Att amerikankerna inte har så god smak kan jag hålla med om. Men jag kan inte hålla med om att evihetsserier är spec bra, hur bra de än var i början. Många jättebra serier har förstörts på så sett.

2008-10-15 @ 14:57:21
URL: http://artificialgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0