Here we go again

Jahapp...då drömde jag jättekonstigt inatt igen. Jag drömde att min pappa dog, men sen visade det sig att han "bara" var rullstolsbunden. Jag grinade mig igenom hela drömmen kan jag säga. Tror det är mitt undermedvetna som har dåligt samvete för att jag inte har pratat med mamma och pappa på en vecka typ. Ska ringa dem idag!

Nej nu ska jag fara till jobbet snart. Börjar 6 och har kallis, så skönt!!! Love it!

Igår jobbade jag oxå. Sen när jag kom hem blev det storkok, sju matlådor. Gjorde Chilli con carne och råris och Kycklingcurry och råris. Försöker ju leva lite nyttigare även om det inte gått så bra på sistånde. Men nya tag nu!

Efter all matlagning så blev det en härlig kvällspromenad med Veronica och hennes hund. Ja ni ser, lite nyttig iaf :)

Kommentarer
Postat av: carin

Värst vad du är uppe och skuttar tidigt! Att morgonstund har guld i mund, det har du tagit fasta på ser jag! Ful-drömmar är inge bra men jag har en lösning åt dig. Du får hänga en drömfångare över sängen och när den är full får du ta med den till soptippen. Fast du får ju bara slänga bort fuldrömmarna för de fina måste du spara!

2008-10-17 @ 09:19:24
Postat av: Carro

Bra med storkok :)

2008-10-17 @ 13:18:25
Postat av: emma

Ush visst är det hemst med sâna drömmar, jag brukar ocksâ vakna grâtande ibland. Sen blir man riktigt lättad nár man märker man kan vakna upp fràn drömmen, men känslan stannar ofta kvar hela dagen.

2008-10-19 @ 23:08:37
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0