En sorgens dag!

Jag har fått MUNSÅR!!! Den här skiten får jag ungefär en gång var tredje år. Jag antar att jag ska va tacksam att det inte är oftare, men det är jag inte. Jag är bitter att jag får det överhuvudtaget. För tro mig, det är den värsta skiten som finns. Jag avundas alla lyckliga perfekta jävlar som aldrig haft ett munsår i hela sitt liv. (Obs sprickor i mungipan räknas inte som munsår, de är ett jävla lyxproblem!)
Så hur blir jag när jag får munsår?

Ja för det första tappar jag lusten till allt.

Tex:
*Socialt umgänge(vill inte visa mig för nån)
*Allt som har med munnen att göra blir skit jobbigt( Typ äta, borsta tänderna...ja glöm bara pussar)
*Föresten allt som har med ansiktet att göra blir jobbigt, typ sminka sig(vilket jag aldrig gör endå) Tvätta ansiktet. Att folk tar på mitt ansikte.
*Fysisk kontakt( Man känner sig spetälsk helt enkelt)

Ja istortsätt så blir allt piss med munsår. Helst av allt vill jag lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och ligga kvar där i en vecka tills munsåret är helt borta.

Ja mitt mest negativa blogg inlägg någonsin, men som sagt var...Allt blir piss!!!

Kommentarer
Postat av: Matildan

åh...jag lider med dig!!

jag får munsår kanske...vart annat år eller så oxå, och det är fruktansvärt!!!! jag kan inte heller vara tacksam över att jag får det så sällan. Jag blir bara bitter...

usch fy så tråkigt... hoppa du har ån bra salva som hjälper fort så det går över snart!!

2008-10-22 @ 11:35:04
URL: http://matrulsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0