Om sömn

Jag vet inte om det är för att jag har missat så mycket sömn den här veckan eller om det är dunderförkylningen. Men jag var så tung i huvudet när jag vaknade imorse, hade lätt kunnat sova några timmar till. Drömde konstigt oxå. Men det var rätt skönt att gå upp också.
Igår när jag satt i kassan kom Ida, Karin och Benno och handlade av mig. ida var hemma på en snabbvisit. Hon hade varit på en konsert på konserthuset. Jag blev så glad av att se henne iaf. Jag måste åka till Uppsala å hälsa på snart :)
Efter jobbet kom My och hämtade mig och min cykel. Vi åkte hem till henne och erik och åt hemmapizza och kollade på filmen 27 dresses.
image364
Den var så där. Jag gillar dock Katherine Heigl, hon e cool.  Och killen som spelar hennes flört i filmen är så snygg!  Han spelar även cyclops i X-men, jag å Maria älskar x-men!
image365 image366
Mmmm Yummie!!
image367
Dregel dregel............

Kommentarer
Postat av: Carro

Mysigt med filkväll och pizza :)

2008-05-19 @ 00:50:08
Postat av: Louise

Tyckte också att den där filmen var så där..
Kul att du fick träffa Ida, hon är ju så go :)

2008-05-19 @ 10:05:19
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: heldt

mycket till karl då..
Ser ju ut som mig.

2008-05-19 @ 21:37:25
URL: http://www.sorkmos.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0