Drömma

Jag somnade gott igår kväll med tanke på att jag gick upp kvart i fem igår morse.  Drömde väldigt intensivt, om Uppsala, David och Gejke. Konstigt, det var en sån där dröm som är så stark så när man vaknar tror man att det hänt på riktigt. Åsså blir man besviken när man inser att det inte är sant,
Det va väligt tungt att gå upp imorse iaf. Snoozade två-tre gånger. Hade gärna sovit två timmar till. Men ska inte klaga när man börjar 11, det är ju sovmorgon. Tror dock jag var så trött eftersom jag gått upp tidigt dan innan, Inte så van med det än.
Jättefint väder idag oxå, jag blir alldeles lycklig av det här vädret. Trots att jag ska jobba hela helgen :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det är härligt med fint väder :) ville ha picknick i boulogern imorrn vi får se hur det blir med det

2008-05-30 @ 13:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0