Som en primaballerina!

Imorgon är det äntligen 25-års fest. Som jag har längtat. Maria och Tommie ska ha en stor baluns på högskolan. Först trerätters middag. Sen fest. Och då är det såklart klädkod som gäller på middagen. Längesen jag var på en sån fest. Det va väl nån sittning på GH i uppsala sist, och det va bra längesen.

Ska bli jättekul att få klä upp sig lite iaf.
Jag ska ha denna röda klänning. Tyllkjolen har jag sytt själv för att få lite mer fluff och vid i klänningen. Det är den som hänger högst upp på galjen.

image169

Lite halvsuddig bild tyvärr. Jag har tagit den med mobilen.

Tänkte att jag kanske ska ha dessa fina ballerina skor till. Ett fynd från jobbet. Bara 49 pix. Jag gillar att fynda :)

image170

Så dem blir det, eller ett par från Asos med jordgubbar på..de är oxå fina :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0