Skånepåg!

Mmm typ nyvaken och trött trött...hade gärna vänt på mig och somnat om. Det går inte för sig idag för jag ska till jobbet, och då kan man inte försova sig.

Gu va härligt det är med låtar där folk sjunger på skånska. Jag måste erkänna att jag har lite svårt för skånska när det talas, just av den enkla anledningen att jag inte riktigt förstår vad de säger. Men när det sjungs så är det ju helt underbart. Har Familjens Det snurrar i min skalle på i bakgrunden...och den gör mig faktiskt lite piggare :)

Skönt att slippa jobba kväll idag iaf. Jobbar bara till 17 så då hinner jag göra lite efter jobbet. Ska nog handla på lunchen. Sen efter jobbet ska jag handla ramar på ÖB. Och så ska jag städa lite tänkte jag. Kan behöva gå ett varv med dammsugaren här.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0