Min påsk

Jag fick inte så mycket påsk i helgen eftersom jag jobbade fredag,lördag och söndag. Men på måndagen var jag ledig och inbjuden till mor och far på påskmat.
 Trevligt värre var det :)
Mormor och morfar var också där.

Här kommer lite bilder.

   

Jag fick dricka té i den här underbara blå tékoppen som mammas farmor köpte för längesen och som har gått i arv. Porslinet är jätte jätte tunt å fint. Så man känner sig nästan som en kunglighet när man dricker té ur den :)



Hoppas ni också haft en underbar påsk!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Fina bilder :)
Kram / A

2008-03-26 @ 00:17:17
URL: http://alvedonspray.blogg.se
Postat av: lollo

Härligt med påskmiddag.
Vad fint kokboken passade in, den var så "mysig".
Får du ta o laga lite prinsessmat :-)

2008-03-26 @ 09:35:18
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: mamma

Hej Hjärtat!
Vilka otroligt fina Påskbilder! Jag vill nog äta maten en gång till!
Särskilt deserten. Prisessornas kokbok är jättekänd. Den har bl.a. fina bakrecept.
Ser fram emot fredag! Då ska vi bara koppla av och ha trevligt1 Jag bjuder på lunch på stan eller fika om du hellra vill ha det.
Nallekramar!
mamsen
pappa och Molle hälsar också

2008-03-26 @ 20:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0