En ny dag en nystart!

Ahh redan onsdag helt underbart. Det betyder ett steg närmare helgen och underbar 25-årsfest. Igår hade jag prov i etik och livsfrågor. Jag tror att det gick fint, kändes så iaf :)
Efter provet gick jag å Fanny ner på stan å möte upp Lollo. Lollo hade bokat in en hårkappning på Frisörskolan så jag följde med henne dit. Hon klippte av typ hälften av sitt hår..blev riktigt lovley och fräscht.

Sen mötte vi upp Adde och gav oss ut på Födelsedagspresents jakt.  Tillslut fick vi jaktlycka oh kunde glada i hågen bege oss hemåt.

Väl hemma chillade jag bara.

En sak som jag inte kan förstår mina vänner. Är bittra människor som bara är sura och vägrar säga varför? Hmm är inte det typiskt killar?
Ja ja jag ska inte låta det sänka mitt humör även om det verkligen har lyckats göra det några dagar nu.
Det är bara att borsta av sig och resa sig igen.
Nej nu ska jag kila iväg till skolan.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det var så trevligt på stan igår Åsa. Du är min bästa "gå på stan kompis". ;)
Ska bli så kul på lördag, ska prata med carro angående ditt förslag.
Du får ej glömma räkna ut hur mkt vi blir skyldig dig för presenterna (jag, ida o carro).
Kraam!

2008-03-05 @ 10:33:30
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0