Den ädla drycken té

Jag tycker om té väldigt mycket...jag dricker minst 3 koppar om dagen.
Det första jag gör när jag vaknar typ är att ta en kopp té. Mina favoriter är Kusmi´s olika teér. Dem kan man köpa på Café Lotus på Järnvägsstationen. De är verkligen fantastiska med otroligt fina burkar.

 Här är några av mina burkar.

Jag har oxå väldigt många téer från Friggs oxå. De är hälsosamma och nyttiga och funkar bra som "vardagsté".

Mitt skafferi. Téhyllan.

image181

Annars tycker jag väldigt mycket om att gå in på Kahl´s och köpa lösvikts té där.
Jag har säkert 20 tésorter hemma allt som allt. Så då är det ju tur att det är nyttigt! Och ja, otroligt nog så dricker jag av alla :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du är en "te o man" =)
Jag dricker te typ 4 ggr om året kanske :P Men du får gärna bjuda på nån god kopp te framöver :D
Var de där frukteet gott förresten som vi köpte till maria också?

2008-03-18 @ 15:49:44
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0