Bästa Mamman!

Idag har jag fått umgåtts med bästa mamman. Så skönt att både hon och jag var ledig så vi kunde ta en heldag på stan.
Alltid så trevligt att få lite egen mamma tid. Vi gick i massa affärer och lunchade på Sahflor´s skafferi. Det stället kan jag verkligen rekommendera, jättegod och vettig mat där. Inte de gamla vanliga som de har på alla andra lunchställen.
Presenter fick jag oxå :)

Den här marmelanden, fikon och ett jättejätte gott knäckebröd.

image197

Och de här helt underbara solglajorna från DonDonna.
image198
Det var kärlek vid första ögonkastet...hihihi!

Mmm har jag inte världens bästa mamma eller vadå? Och det skulle jag faktiskt tycka med eller utan presenter. Så det så!

Själv inhandlade jag det här örhängena på Indiska. Två par för 35 spänn...rena kapet.
 

Jag köpte även en foundationborste och två nagellack. Tror att tånaglarna ska få den klarrosa färgen på sig ikväll.
 
 Ikväll blir det lugnt. Filmkväll med Kristian.

Hoppas ni oxå får en härlig fredag.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Olala nyinköpta grejer. Vill också shoppa.
Får hoppas jag hittar nåt imorgon :)
Kram

2008-03-28 @ 17:36:12
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: mika

hihi, jag har de vänstra öronhängen oxå.. de är fiina! blev kär i pippiåglarna :)

2008-03-29 @ 00:59:51
Postat av: mamma

Hej Världens bästa Åsadotter!
Vad roligt att du känner dig så nöjd med vår mysdag. Det
gör jag också! Helt enkelt Toppen!
Vad cool du ser ut i solbrillorna! Så ser man också dina vackra ögonfransar så bra på bilden. Hoppas tånaglarna blev fina. Idag har mormor och jag också haft en utfärd till stan. Det gick jättebra1!Hon köpte också nagellack. Ett reparerande och vårdande lack i lite lätt rosaskimmer. Det blev väldigt bra på hennes fingernaglar! Pappa är på hockey, och när han kommer hem ska vi äta god middag med lite vin till. Sen ska vi mysa i soffan med Mole. Han får nohg lite räkor ikväll1.
Ha en trevlig kväll du också!
Puss och kram!
Mamsen

2008-03-29 @ 17:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0