Åsa och Eva

Idag har jag varit i skolan på förmiddagen. Sen resten av dagen har jag hängt med min goda vännina Eva. Vi tog en tur till Owe Jansson där jag fyndade några planscher,

Bla dessa två fina.

image182
Jag bara älskar Holly Golightly!

image183

Och denna tyckte jag var så söt och rolig oxå :)

Sen blev det två fina japanska oxå, som eva tyckte skulle hänga i min hall.
Så nu är det bara ut å leta ramar :)

Efter affischshoppingen så åkte jag å eva hem till henne och hade lite tjejkväll.
Kollade på Gossip Girl och käkade jordgubbar med grädde.
Gjorde ansiktsmasker
Väldigt trevligt å slappt :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

svar från min blogg: gud vad gullig du är! Jo men det var ett riktigt kap. men jag spenderar timmar på tradera ibland. det är ju dt ultimata shoppingstället! så man hittar ju om man letar ;)

2008-03-19 @ 00:28:21
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0