Romeo återvänder ensam

Och på verandan sjunger vindspelet din sång
Och tomma fönster står och slår nu natten lång
Och gamla minnen är som flagorna som yr
Mot en himmel av järn och gift och bly

Som en Romeo i jeans på din balkong
Jag är skuggan vid din skärmdörr än en gång
Och din klänning är som trasor i min hand
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand

Text: Kent´s Romeo återvänder ensam

Ännu en sång jag fastnat för just nu. Jag tycker väldigt mycket om att lyssna på texter. Läser gärna poesi också.

Man kan nog säga att Romeo återvände i lördags, men försvann lika snabbt.
I fem år nu, fem år.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag säger bara en sak FEM ÅR!!!

2008-06-10 @ 21:29:46
Postat av: Carro

Varför blir det inget mer?? :)

2008-06-11 @ 22:06:40
Postat av: emma

mm han är trogen

2008-06-12 @ 15:49:37
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0