Sova ut

Jaha då skulle man sova ut idag, så blev det ju inte...vaknade nio fast jag hade tänkt att sova till minst elva. Fast det gör egentligen inte så mycket. Nu hinner man ju få mer gjort idag :) Så jag tog lite tvätt och gick ner i tvättstugan och laddade en maskin.

Det gick bra att jobba igår, trots inventeringen och lång dag. Jag och Mia inventerade ihop, hon är så grymt rolig å härlig, vi sjöng och berättade roliga historier för varann, då gick arbetet mycket fortare liksom. Jag röjde lite i café oxå, för där var det så lugnt under dan. Skönt att få lite ordning på lagerhyllorna.

Får se vad man hittar på idag, ja förutom tvätten då. Kanske ska städa ut julen här hemma. Och träffa Carin en sväng. Och kanske ta en tur till Ikea :)

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: joel

hehehe givet, det var ju givetvis han jag syftade på :)

2008-01-02 @ 10:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0