Shaun my love

Idag har jag mest gått iskolan. Fast det har varit jäkligt kul.

Efter skolan kom Eva och hämta upp mig. Det var tänkt att vi skulle åka på en liten roadtrip, men bilen krånglade. Så vi åkte till Maxi och handlade lite middags ingredienser istället. Sen åkte vi hem till henne och hade lite myskväll med god mat(zuchinni och tomatsås) och fotbad. Det var hur trevligt som helst.

Sen skjutsade hon hem mig nyss strax innan elva.

Så när jag kom hem slog jag på tv.  Och vad ser jag på femman om inte ett av mina absoluta favorit program, Girls of the playboy mansion

image103

Det är så härligt, rosa, ytligt och oseriöst.

Men det bästa av allt i det här avsnittet var att min favvo var med.
De var på semester i fjällen, och Shaun White var med :)....Gahh min blivade man...hihihi.
In my dreams anyway...hahaha.

image104

Ni ser ju hur grym han är, The flying Tomato!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Neeej. Jag missade Girls of the playboy mansion! Vad hände? :O

2008-01-23 @ 23:12:46
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Lollo

Haha din drömkille

2008-01-24 @ 22:32:56
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: ulla erixon

Hej Vännen!
Jag tycker Danne ser mycket snyggare ut!
Så målande du beskriver din migrän. Usch , vad det måste vara jobbigt!
jag gick till farbror doktorn och fick ögondroppar som hjälpte bra. Nu är jag så gott som frisk!
Ha en bra helg så syns vi kanske på söndag!
Många Nallekramar!
mamma

2008-01-25 @ 16:52:18
Postat av: mormoroch morfar

Hej Åsa!
Vi tittar å¨din trevliga blogg med Ulla. Vi mår bra, och är så glada över att du trivs med dina studier! Vi tycker det är så roligt att läsa din blogg. Du skriver verkligen bra. Det är också fint att få lite inblick i hur du mår och har det.
Många varma hälsningar!
Mormor och morfar

2008-01-26 @ 13:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0