Så trött

Så trött nu. Skulle gärna sova till tio, Men har man skola så är det bara att tag i själv och gå upp.
Igår hängde jag med MIka. Vi var en sväng på Tiger Rose. Det är en inredningsbutik på drottninggatan, nere vid järnvägsstationen. De har kina-inspirerad inredning. De ska flytta till sin lagerlokal, så de hade utförsäljning 70% på allt. Jag köpte två mattor, en lykta, två rökelsehållare, bordstabletter, en tofs, en liten anteckningsbok, en ljusstake och ett jättefint halsband. Bilder kommer snarast.

Sen gick vi till konsum 9:an och köpte ingridienser till en grekisksallad. Vi cyklade hem till MIka och lagade mat, myste och hade väldigt´trevligt.
Vi drack lite vitt vin till maten, jag får skylla tröttheten idag på det :)
Sent blev det oxå :) Jag gick väl och la mig strax efter tolv.

Så idag är det heldag iskolan. 8.30-16.00. Efter skolan ska jag umgås med Eva, vi får se vad vi hittar på för nåt.

Nu ska jag äta lite frukost.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Härligt med utförsäljning :D Ska bli kul o se bilder.

2008-01-23 @ 10:55:40
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0