Het som Chili!

Ikväll har jag pysslat lite i köket.
Jag smaksatte två flaskor med olivolja. En med basilika och en med chilli.

Ett litet tips till er alla. När ni har jobbat í köket med chili. Klia er inte i ögat då. Även om ni tvättat händerna typ 3 gånger efteråt, chili har en tendens att bita sig kvar ett tag ändå. Och det är inte så härligt för ögat.

Imorgon ska jag gå på loppis och leta efter hyllor till vardagsrummet. Kram på er!

image75

Gott i olivolja, dock inte så härligt i ögat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill oxå gå på loppis! när jag fått körkort kan vi åka du o jag :) plasthandskar/påsar på händerna är ett hett tips för chilihantering... puss på dej fina!

2008-01-08 @ 09:05:13
Postat av: mika

mika va det som skrev ju...

2008-01-08 @ 09:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0