Det susar i träden!

Så tog man tåget till Uppsala igår, när jag väl sitter på tåget kommer jag på att jag glömt det väsentligaste, tandborste och läsning. Hur kan man liksom glömma tandborsten och komma ihåg 2 hårsprayer och nagelbands upppetare, det är ju helt ologiskt.

Tur att det finns affärer även i Uppsala, så att man kan köpa en tandborste :)

När jag kom fram så mötte Karin S mig, så gick vi till hennes Korridor vid St Johannes. Hon bjöd på gott Té och fika. Vi lyssnade på The Killers och pratade och pratade och pratade. Jättekul att äntligen få ser hur hon bor.

Så jag kom inte hem till maria och Jens förs typ vid ett-tiden. Men de hade ändå haft gäster så de blev inge sura :)

Kommentarer
Postat av: saris

Lite partaj nästa helg då? puss

2008-01-06 @ 15:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0