Dags för sussen

Nä nu är det verkligen dags för sängen. Såå trött.
Haft en trevlig myskväll hemma hos Emma. Film, 50FirstDates...jäkligt härlig Feelgood movie.

image116

Emma hade bakat jättegott bröd oxå, jag tog receptet på det, så nu ska här bakas oxå :)

Har även hämtat ut en nymobil idag. MIn gamla blev ju kaput. Har verkligen haft otur med mobiltelefoner på sistonde. Hoppas jag har bättre tur med denna.
Jag fick välja mellan massa mobiler och jag har nollkoll.
Men killarna på Telenor, va jättegulliga och hjälpte mig och förklarade skillanden osv.

Denna blev det iaf.

image117

Jag tror det kommer bli bra, hoppas iaf.

Nää nu känner jag mig alldeles trött och konstig i huvudet. Dags för sängen.
Natti på er!

Kommentarer
Postat av: mika

o vicken snygging.
sån vill jag oxå ha! måste köpa ny jag med.. hatar att välja!

2008-01-29 @ 23:47:35
Postat av: Lollo

Va bra att du fick en ny =)

2008-01-30 @ 16:13:27
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: emma

tack för igår, så roligt att träffa dig igen!

2008-01-30 @ 23:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0