Blow

Slog på tvn när jag kom hem.
På sexan gick det en film med Johnny Depp, Blow..riktigt bra, tvärr missade jag början.

Av nån konstig anledning fick den här filmen mig att tänka på mina föräldrar. Hur mycket jag uppskattar och älskar dem. Kanske för att den på sätt och vis handlar om en förälders kamp om att lära känna sin dotter.

Det är så lätt att bara ta sin familj förgiven.

image83


Sann historia...nu blev jag tårögd.

Jag vet han var en vidrigknarklangare, men oxå en människa.

Gripande film iaf, se den!


Kommentarer
Postat av: ulla erixon

Hej Åsa!
Vad snälla ord du skrev om oss! Det värmde! Tack!
Du vet väl att du är det bästa vi har och maria förstås!
Många varma kramar ! mamma

2008-01-17 @ 17:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0