Big Fish

Danne kom hit på lite tacos vid två, konstig tid att äta på jag vet, men vi var båda hungriga då.
Väldigt gott va det iaf.
Han hade med sig filmen Big Fish som vi kollade på oxå.
Jag ääälskar den filmen, älskar handlingen, älskar skådisarna, älskar musiken, älskar slutet, älskar allt.
Men å andra sidan är det ju en Tim Burton film oxå, så den är ju omöjlig att inte älska.

image91

En stund efter att Danne gått ringde det på dörren. Så jag tänke, jaha vad har han glömt nu då?
Men döm om min förvåning när det va Maria och Tommie som stod där utanför.
Jag fick ett inbjudningskort till deras gemensamma 25-års fest. Ska bli så kul!

Nä nu ska jag ner i tvättstugan en sväng. Sen ska jag röja upp lite i köket. Ta ett långt bad. Och sen blir det nog plugg resten av kvällen.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0