Åsas migrän

Idag har jag haft migrän. Fy!
Svårt att förklara hur det känns. Men det här bilden beskriver lite hur det känns i mitt huvud iaf.

image102

Saker som händer när jag får migrän:
Jag ser väldigt dåligt, med blindfläckar eller flimmer på ögonen.
Jag domnar bort helt/delvis i vissa kroppsdelar, oftast händerna.
Jag tappar balanssinnet och vinglar och går ofta in i saker.
Jag blir seg, måste tänka mer, tappar bort talet ibland.
Jag får fruktansvärt ont i huvudet.

Japp så känns det ungefär.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Carin

Stackars Åsa =( Du vet att varjefall jag vet hur du menar. Om migrän var en människa borde den hamna i giljotinen eller elektriska stolen.... Imorgon mår du förhoppningsvis bättre igen. Kramen

2008-01-22 @ 17:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0