Sportlov!

Nu har jag sportlov!!! Våra snälla lärare har fixat utglesning på dagens och morgondagenslektioner, så man kan säga att mitt sportlov börjar redan idag. Nice. Jag ska dock försöka jobba lite på lovet, och plugga såklart.

Igår var jag ju på föreläsning på statshuset, faktik väldigt intressant och trevligt.

Sen på kvällen kom Ida hit och det var hur trevligt som helst.
Jag lagade vegetarisk boulongese med dinkelpasta och avocadosallad.

Ida hade köpt med sig chips och godis, så det blev lite onyttigt, men man får ibland :)

Vi skulle kolla på This is England men hade så trevligt så vi hoppade över den och pratade istället. Så jag ska nog se den ikväll istället. Vi tittade dock på Grey´s Anatomy.

Jag ska försöka ta mig till Uppsala nån dag på sportlovet och hänga med Ida. Hon är bäst!!!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Carin

Du måste kolla in This is England när du får tid. Den är sååååå bra

2008-02-21 @ 16:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0