Mika mys och lite annat.

Har varit en härlig dag idag.
Har hunnit med en del.
Blev jättenöjd med håret oxå, så skönt att få rensa ut ruffset i skallen lite. Var ju bara ett enda stort fluff.
Hann luncha med lilla Karin på stan oxå. Stackarn hoppar runt på kryckor efter att ha brutit foten. En operation och två skruvar krävdes för att laga den, otäckt sånt där,
Har letat efter ett par nya skor.
Dessa blev det

image131

Tycker om :) Jag gillar fulsnyggsaker :) Bara 250 spänn på Scorett, värsta kapet!

Jag har varit duktig på att fynda den senaste tiden(skryta lite)

Nu på kvällen har det blivit lite käk och tv-tittande med Mika.
Jag lagade Quesidillas, första gången jag provade det...väldigt gott.
Till efterrätt blev det turkiskyoughurt med honung och valnötter...mums.

Nu ska jag snart slagga., är så trött!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: mika

är d så det heter det vi åt?

2008-02-09 @ 09:27:48
Postat av: Lollo

Snygga skor, alltid bra när man kan fynda ju =)

2008-02-09 @ 10:12:31
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0