För öronen

Blir mycket finstämd musik i bakgrunden nu när man pluggar.
Running up that hill med placebo tex.
Den är fantastisk.

image139
Japp det är ett av världensbästa band och japp det är en svenne med...såklart :P

Jag tänkte lite på en sak, jag vet att det i snitt är ca 18 pers som läser min blogg inte så jättemycket jag vet, men man blir ju nyfiken ändå. Med tanke på att det alltid är typ 3-4 samma personer som kommenterar.
Så om ni vill får ni gärna lämna en kommentar, jag är ju nyfiken ju :)
Men om ni inte vill så slipper ni :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag läser!!!
Alltid!

:)

Puss vännen!

2008-02-12 @ 22:49:06
Postat av: My

Jag läser

2008-02-14 @ 01:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0