Söndag

Åhh vilken hälig söndag jag har haft!
Jag har haft problem att sova hela veckan. Men inatt sov jag så skönt i Daniels nya säng. Sov ända till elva nästan, Sen hörde Mika av sig och undrade om jag ville följa med en sväng till valbo vilket jag såklart ville. Vi käkade otroligt god kikärtsgryta på Ikea. Mika inhandlade lite saker till sin nya lägenhet.
Sen åkte vi förbi Haga en sväng å tittade till hennes föräldrar som höll på att tapetsera hallen. De böjd på jättegoda goda lussebullar å kaffe. Sen sprang vi in på Konsum en sväng å sprang in i mina föräldrar. Så då fick man mamma-pussar!
Efter det åkte jag hem och julstädade....åhh va skönt att få lite ordning här hemma. Det har varit lite kaos-artat här under arbetsveckan,,,jag skyller på att jag jobbat mycket.
Vid 18 kom Carin hem till mig. Hon lagade världens godaste spenat risotto och jag lagde en sallad som jag blev riktigt nöjd med.
Som vanligt när Carin är här hade jag hur trevligt som helst. Vi pratade om allt och inget. Och såg en riktigt bra film.

Den handlade om massa kvinnor på en skönhetssalong i Beirut. Jättehärlig stämning å bra musik i filmen,
Carin hade köpte med sig ett jätte mysigt doftljus åt mig oxå. Så gulligt och omtänksamt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken härlig dag :)

2008-12-22 @ 18:28:38
Postat av: carola

Hej Åsa, måste få fråga dig hur du har lyckats designa din blogg? Skulle behöva en ny tändning på min. Har du fått hjälp av någon lr har du läst på designa din blogg bloggen?? Tycker att din blogg är jätte fin. God jul och massa kramar :)

2008-12-22 @ 19:00:08
URL: http://smoaa.blogg.se/
Postat av: Carin

Ja, det var faktiskt hur trevligt som helst :) Fast jag pratade ju hål i huvudet på dig :P Sorry hehee

2008-12-22 @ 22:30:38
Postat av: Sofia

Vad skönt att du fick sova ut så du är pigg över jul =) Hoppas du får en jättemysig jul! Kram på dig

2008-12-22 @ 22:45:34
URL: http://mamagia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0