Snart vankas det jul

Tänk vad nära vi är julen nu. December har gått så otroligt fort. Jag är i stortsätt klar med alla julklappar. Så skönt. Jag brukade va en sistaminuten panikperson när det gällde sånt. Men de senaste åren har jag skärpt mig, och det är otroligt skönt att slippa stressa.
Jag ser framemot en härlig jul med familjen. Molle har redan flyttat till mamma och pappa. Jag saknar honom men det är bäst så eftersom jag ska jobba så mycket fram till jul och mamma har ju jullov snart så då slipper han va ensam så mycket. Man måste göra det som är bäst för honom och inte va så ego.

Vart ska ni fira jul nånstans?

Kommentarer
Postat av: Louise

hos mamma o pappa, en 25 årig tradition ;)

2008-12-15 @ 09:21:53
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0