Sova som en stock!

Igår kväll kom min Boyfriend hit och sov med mig, Jag hade dock somnat innan han kom. Men vaknade av en hostattack och såg att han låg där bredvid. Hostattacken höll i sig, fick liksom nå skit på luftrören, de bara pep. Har aldrig hänt mig förut.  Kunde inte andas ordentligt. Men Daniel hämtade vatten och efter en halvtimme blev det bättre och jag somnade om.
Jag har knappt hunnit träffat honom nåt den senaste veckan. Har varit mycket jobb, och många tidiga mornar. Eller som en tjej på jobbet sa till mig här om dan: Är du här igen? Du och jag skulle kunna börja sova här oxå, för vi är ju här jämt ändå.
Men imorgon är jag ledig iaf :) Yes! Känns efterlängtat. Så ikväll ska jag å Boyfrienden ta oss ner på stan och träffa Lollo å Erik å käka lite å dricka nån öl. Ska bli så trevligt! Cityfesten i sig är väl ingen superhöjdare längre. Men typ när man va 14, då var det årets höjdpunkt! Nu är det mest trevligt att gå ner å träffa lite vänner, men man tröttnar på själva festen rätt fort. Inte så många bra artiser heller. Sofia Talvik kommer iofs, hon är toppen :)
Men jag kommer ihåg när Kent spelade, Och Tomas Andersson Wij. Det var tider det!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: D.

Vi måste dock sätta oss i någon servering där de serverar drinkar. Din pojkvän dricker ju inte öl ;)

2008-08-07 @ 11:02:25
URL: http://www.sorkmos.com
Postat av: paulina.

svar: oh, tack så jättemycket. vad glad jag blir när jag får sådana fina komplimanger. PUSSPUSS PÅ DIG!

2008-08-07 @ 15:00:32
URL: http://colaburk.blogg.se/
Postat av: Lollo

tråååkigt väder!!!!!!!!!!! Hade ju hoppats på en fin sommarkväll nu när vi ska ses.

Håller med, ibland känns det som om man kunde sova på jobbet lika gärna, särskilt när jag jobbar till 22, ska hem o sen vara tillbaka 6.30.. nu gåre ju an när man kan cykla, då är jag hemma på några miniuter, drygare på vintern när det tar en haltimme att ta sig hem!

2008-08-07 @ 15:20:54
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0