Snor

Vaknade 6 imorse, helt sjukt, jag som trodde att jag skulle sova som en stock, länge! Kände iaf av värsta huvudvärken. Gick upp tog två migrän tabletter och lyckades somna om. Vaknade nio igen och kände att jag inte skulle lyckas somna om en gång till så jag gick upp, Har haft en skön och slapp morgon. Tog ett härligt bad med en Harpers bazar i näven.

Tror jag har dragit på mig en förkylning. Nyser stup i kvarten och känner mig allmänt hängig. Men jag antar att det är förkylningstider. Jag lyckas alltid dra på mig förkylning, trots att jag försöker undvika det så gott det går. Jag som äter så mycket frukt och dricker hinkvis te, jag antar att det inte hjälper.
Förhoppningsvis går förkylningen över snabbt :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0