Kryssningen!!!

Som sagt var så var jag å Daniel på romantisk kryssningen i helgen :)
Vi kryssade med Cinderella till Mariehmn fram och tillbaka. Och det var helt underbart kan jag säga er!
Vi fick en riktigt trevlig hytt med fönster å allt :)

Det var lite annorlunda att åka på en helg, mer barnfamiljer och mindre pensionärer.
Mer aktiviteter på båten.
Och vi hade riktigt tur med vädret. På fredag kväll när vi segla ut var det riktigt härligt att sitta på däck, De hade liveband som underhöll och en bar,

Senare på kvällen käkade vi buffé, den var helt okej, de hade räkor, så jag blev ju väldigt nöjd. Men nästa gång käkar vi nog ala carté. När vi skulle gå från buffén såg jag en person som var väldigt lik en av mina allra bästa vänner, Linda!
Så jag sa till Daniel, vi smyger förbi å kollar. Och när jag kommer fram ser jag att det ÄR Linda!!!!
Hahaha gissa om vi skratta!

Hon var där på konferens med Brynäs, men hade ändå tid att parta lite med oss!

På lördagen när vi kom tillbaka bestämde vi oss för lite sightseeing i huvudstaden.
Vi vandrade runt på söder bland annat. Jag hoppades på att fynda lite på Monki eller hm där.
Men shopping ådran va tydligen inte vaken för det enda jag kom hem med var den här mössan, som jag iofs blev väldigt kär i. 49 pix på H&M, inte illa. Konstigt nog funkar orange på mig :)

Försöker jag iaf intala mig själv, för jag gillar färgen :)

Ja helgen var helt underbar iaf :)

Kommentarer
Postat av: D.

Redigt bra helgt, puss.

2008-08-18 @ 12:53:12
URL: http://www.sorkmos.com
Postat av: Louise

Nämen träffade ni Linda! Vad skoj.

Ni verkar ha haft en trevlig kryssning, och du passar i oranget! =))

2008-08-18 @ 13:00:25
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: emma

hehe vilket sammanträffande att hon ocksâ var där! Vad bra att ni hade trevligt! Och jag hâller medföregâende talare, du är snygg i mössan. Jag var ju ocksâ i sthlm i helgen, tror det var första gângen jag var där utan att handla nâgot alls, jag har nästan tappat min shoppinglust! Bra för plânboken =)

2008-08-18 @ 23:16:53
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du ser grym ut i orange!

Åh det var så roligt att ni var där! tänk om jag hade tvingats svira runt bland mina pensionärer hela kvällen!

PUSS!

2008-08-19 @ 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0