De bästa jeansen

Att hitta ett par jeans som passar ens kroppsform bra, är inte det lättaste. Speciellt inte när man vill ha baggyjeans som jag helst vill ha. (provade stuprörsgrejen men den funkade inte så bra på mig)
Men nu har jag äntligen hittat de bästa jeansen för mig. Och inte är de dyra heller,
www.asos.com har dem de bästa jeansen för Åsas rumpa :) Och priset ligger på 200-400 sek för ett par, Tokbilligt! Då får man lägga på lite för frakten, men det lönar sig ändå, Spec när man beställer med en kompis som jag å Karin gjorde sist,


Asos boyfriendfit ska det va :)  lite baggy men endå tjejiga :) Love them!!!

Kommentarer
Postat av: D.

De satt riktigt fint på dig igår också. :))

2008-08-08 @ 08:59:36
URL: http://www.sorkmos.com
Postat av: Lollo

Nice :) Alltid kul när man hittar nät man gillar, särskilt när priset är bra också :D

2008-08-08 @ 12:33:45
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0