Snöboll!

Idag jobbade jag på fotbollen. Fast man kan väl snarare kalla det snöbollen. Så tråkigt att den snöade bort. Hade det varit bättre väder hade det nog varit typ fullsatt. Djurgår´n brukar dra folk. Men tyv'ärr så avskräckte snön alldeles för många. Och jag klandrar dem inte. Snacka om att sitta å frysa. Men några tappra hjältar var det där iaf. Bla min pappa. Som kom förbi och hejade å pratade lite. Väldigt trevligt.

Datorerna krånglade en hel del. Och när kön står still blir folk så otåliga och börjar sucka, fräsa å gnälla. Det är tur att man typ är i stortsätt immun mot sånt efter all tid man suttit i en kassa. Vad ska man liksom göra? Om datorn segar kan jag liksom inte göra så mycket annat än att vänta på den och le. Men när det tillslut fått sina biljetter så brukar de bli lugna :) Ja eller de går ju iaf därifrån då :)


Nu är klockan runt tio och jag vet inta alls vad jag ska hitta på? Slagga kanske, Känner dock lite ångest inför sängen eftersom jag hade världens mardröm inatt och typ inte vågade somna om. En 25-åring som inte vågar somna om. Illa Illa! Men då ska ni se mina mardrömmar, de är verkligen inte att leka med.


Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0