Sanslöst!

Jag tror det här är den mest migrän rika vecka jag någonsin haft. Och nu kommer det igen.
Jag är van att leva med den här sjukdomen.
Men just nu vill jag bara skrika åt den å kasta in den i väggen. Nu får den fan ta och gå sig! Sluta plåga mig!
Igår hade jag en sån där attack som gjorde att jag bara ville dö. Det gjorde så ont så ont som det knappt går att föreställa sig. Det känns som att huvudet ska gå sönder, man vill slita av det från halsen,
Det är väldigt ovanligt för mig att den kommer två dar i rad så här. Helt sanslöst!

Och nu då. Känner jag hur min syn sakta glider ifrån mig. Måste hitta medecinen fort fort, stoppa eländet!
Jag tror att den ligger i badrummet.

Snälla migrän försvinn!

image226

Kommentarer
Postat av: Marre

Usch vad jobbigt gumman :( Hoppas dom kommer på ett läkemedel som botar eländet Helt snart! Puss!

2008-04-07 @ 18:10:15
URL: http://mertzipe.blogg.se
Postat av: LInda

Hoppas du är bättre nu gumman och har en riktigt mysig kväll med Eva!!

Kraam

2008-04-07 @ 21:55:37
Postat av: Lollo

uhhh, hoppas du är piggare nu!

2008-04-07 @ 22:43:33
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0