Hos mormor och morfar!

Igår var jag och hälsade på min mormor och morfar. Jag tog en liten promenad dit. Morfar fyllde år. Han fick blommor av mig. Rosor och nejlikor. Rosa. Rosa från Åsa....det rimmar det.
image309

Mormor och morfars hus är ett av mina absoluta favvo ställen. Det enda som skulle kunna göra det bättre är om det låg vid havet:P men går man runt hörnet ut i skogen och över två järnvägar så kommer man till Testeboån, och den är rätt flott den oxå :)

Jag fotade lite fina saker när jag var där.


Vackra foton!


Jag bara älskar den här geishan, den är så fin, och den passar perfekt i mormor å morfarsvardagsrum där jag kan stå och beundra den, det har jag gjort enda sen jag var lill-liten.
image322

Så underbart att ligga på deras altan, läsa tanttidningar och äta glass. Strosa runt i trädgården. Och Plocka liljekonvaljer i skogen bakom deras hus. Jag kan verkligen andas ut och koppla av hos dem.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Mysigt hus! =)
Hur mkt fyllde morfar?

2008-04-26 @ 12:54:46
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Carro

Vaa fanns det liljekonvaljer redan??

2008-04-26 @ 23:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0