Bästa fredagen!

I fredags hade jag den bästa dan på länge. Den började med att jag sov ut. Sen ringde Karin och frågade om jag skulle hänga med henne på Loppisrunda, Så det gjorde jag. Vi sågs på brynäs och rotade igenom röda korsets butik där, sen fortsatte vi till bomhus centrum och butiken där. Sen gick vi hem till Karins pappa och åt smörgåsar och lånade Eriks bil. Sen åkte vi till Valbo och loppisen där.
Både Karin och jag hittade en hel del grejor. Karin köpte bland annat en helt underbar rosarutig klänning.
Det är bra med Karin å mej, vi har helt olika storlekar så vi behöver aldrig bråka om nån klänning :)

 Denna outfitt bar jag under loppis rundan. Klännig från H&M och bolero från Cubus, båda reafynd!



Jag köpte några sjalar :) Bla en stor. Jag köpte oxå en underbar svart underklänning, jag börjar bli lite smått besatt av dessa underklänningar, men de är ju så vackra. Jag köpte oxå en fin brunburk. Några skärp. Och strumpbyxor såklart. De har bäst strumpbyxor på loppis! Helt oanvända oxå :)

image217

Hittade ett helt underbart bröllops foto på Kungen och Silvia i guldram, ett måste i ditt kök sa Karin, Ja tack sa jag :) Så det fick följa med hem oxå.
Nu fattas bara en Jesus tavla hemma hos mig så är min tavelsamling komplett :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0